Różowy nie tylko dla Vipów - kartka i pudełko z gorsetem

Dziś pokażę Wam komplet, jaki stworzyłam dla nowego cyklu Lemon Craft:

Vip- VERY INSPIRATIONAL POST


Co miesiąc zmierzymy się z innym kolorem. Tym razem pokonałyśmy różowości!

Ja pomieszałam rożne odcienie różowości, tworząc komplet pełen koronek, falbanek i zdobień



Kartka wyszła mocno warstwowa, przestrzenna. Drapowany i plisowany papier postarzyłam i poprzetykałam koronkami:


Do kompletu powstało pudełeczko z okienkiem z wiązaniem gorsetowym:


Koniecznie przeskoczcie na blog Lemon Craft, gdzie znajdziecie różowe prace VIP-ekipy, a także konkurs.

Komentarze

  1. Piękny komplet. I o dziwo nie jest cukierkowy.
    Kartka ma przepiękne warstwy i całą kompozycję.
    A pudełko mnie zachwyciło pomysłowością i wykonaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kartki "na bogato", przepiękny komplet. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja karteczka to opowieść, którą odkrywa się warstwami. Piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. No dobrze, powiedzieć, że jestem zachwycona to mało!
    Przyznam się też, że o ile na co dzień nie lubię różu, to uwielbiam wykorzystywać ten kolor w swoich pracach i to na rózne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, reelacja! Gorsetowe wiązania na pracach szalenie mi się podobają, muszę i ja spróbować kiedyś:) A kartka jest niezwykła i imponująca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Rewelacyjny komplet...jestem oczarowana i zachwycona!Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kobiecy komplecik :) świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach!! Różowy zawrót głowy😉 Wybieram się do Was na różowy konkurs😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski zestaw w moim ukochanym kolorze, pięknie to wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super kartka, piękne warstwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny komplecik !!! A pudełeczko - rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. pudełko rewelacja, jakby dodac inne dodatki to mogłoby być trampkiem :) a kartka cud - miód - malina :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw! Pięknie się prezentują te wszystkie warstwy, koronki, falbanki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz